مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 16:452021-01-21اجتماعي

فیلم| توسکستان، خوش ییلاق، پارک ملی گلستان مسدود شد


تمامی محورهای کوهستانی استان گلستان به دلیل شدت بارش برف تا اطلاع ثانوی مسدود شد و تمامی تیم های امدادی و پلیس در طول محورها حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، به دلیل شدت بارش برف در استان گلستان که از صبح امروز آغاز شد، محورهای کوهستانی توسکستان، خوش ییلاق و پارک ملی گلستان مسدود شد.

رییس پلیس راه استان گلستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: محور توسکستان بارش برف سنگین حاکم است و تصمیم گرفتیم این محور به طور کامل مسدود شود.

علی عبدی بیان کرد: تردد در محور کوهستانی خوش ییلاق نیز به دلیل بارش سنگین برف فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است و تردد کامیون و تریلی در این محور نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی تاکید کرد: در محور پارک ملی گلستان نیز به دلیل شدت بارش برف و مسدود شدن مسیر از سمت خراسان شمالی و به منظور پیشگیری از سوانح و گرفتار شدن مسافران در مسیر، از سمت استان گلستان نیز تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان نیز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان بیان کرد: در تمامی محورهای کوهستانی استان گلستان به خصوص این سه محور کوهستانی دارای برف و کولاک تیم های امدادی حاضر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| توسکستان، خوش ییلاق، پارک ملی گلستان مسدود شد

فیلم| توسکستان، خوش ییلاق، پارک ملی گلستان مسدود شد